מברגה ללא פחמים

מנוע הפחמים המסורתי שנמצא ברוב  מכשירי החשמל המקיפים אותנו הומצא מאז  גילוי החשמל ולא השתנה בהרבה מאז המצאתו.
במהלך השנים ניסו להגדיל את יעילות המנוע החשמלי ,ע”י צימצום האנרגיה המבוזבזת על חום וחיכוך, ובאותה כמות אנרגיה (סוללה נטענת לדוגמה)
להגדיל את תפוקת המנוע-מומנט וכ”ס.
חברת היטאצ’י הייתה בין הראשונות שישמה את הטכנולוגיה החדשנית ופורצת הדרך בכלי העבודה הידניים והתוצאה: מנועים קלים וקטנים יותר בעלי עוצמה וכוח גבוהים יותר שמבזבזים פחות אנרגיה.
אז איך זה עובד?
מנועי ברשלס עובדים על עקרון השראתי בשילוב מעגל אלקטרוני שמחליף את הפחמים/מברשות המסורתי ובכך מגדיל את יעילות המנוע, מונע “בזבוז” אנרגיה על חיכוך ותורם לניצול הכוח בהתאם ללחץ המופעל עליו, המעגל האלקטרוני ידע לזהות מתי מופעל עליו לחץ ולהגדיל בהתאם את “האנרגיה” שהוא צורך.
כיצד זה משפיע על הכלי בשימוש היום יומי, התשובה לכך פשוטה,
הכלים המצויידים במנועי ברשלס קלים יותר, קטנים יותר ולכן נוחים יותר לעבודות מאומצות.
הכלים מתחממים פחות ולכן יכולים לעבוד זמן רב יותר ללא חשש משריפת הסלילים”מנוע”
ובמידה ומדובר בכלי נטען אורך חיי הסוללה מכפיל את עצמו, כלומר במידה והסוללה הייתה מספיקה לשעתיים עבודה מאומצת, בכלי עם מנוע ברשלס בעל נתונים זהים הסוללה תספיק לעד 4 שעות עבודה.

כעת אתם בוודאי שואלים: מדוע לא כל הכלים משתמשים בטכנולוגיה פורצת דרך זאת? התשובה היא עלות , מחיר מנוע ברשלס בעל הרכיבים והטכנולוגיה החדשה גבוהה בהרבה מהמנוע המסורתי, אבל…

הטכנולוגיה הופכת בשנים האחרונות לזמינה ונגישה יותר תוך הוזלת עלויות הייצור ולכן תוך זמן קצר מנוע ההשראתי המסורתי, המבוסס על עקרון הפחמים יהפוך להיות חלק מההיסטוריה.

לעזרה והכוונה מקצועית על הכלים שלנו - ניתן לפנות אלינו בכל עת בטלפון 03-5584142

לעזרה והכוונה מקצועית על הכלים שלנו - ניתן לפנות אלינו בכל עת בטלפון 03-5584142

לעזרה והכוונה מקצועית על הכלים שלנו - ניתן לפנות אלינו בכל עת בטלפון
03-5584142

דילוג לתוכן